نرم افزار آنالیز اینستاگرام

نرم افزار آنالیز اینستاگرام

نرم افزار آنالیز اینستاگرام  Analyzer Instagram یک نرم افزار تحلیل آماری برای پیگیری تعداد فالوورها در شبکه اجتماعی اینستاگرام میباشد. با این نرم افزار اندرویدی میتوانید بر روی فالوورهای خود تسلط کامل داشته باشید. میتوانید مشاهده کنید چه کسانی از پروفایل شما بازدید کرده اند. همچنین میتوانید مشاهده کنید با چه کسانی چه تعداد دوست مشترک دارید. با نصب این نرم افزار اندرویدی میتوانید مشاهده کنید چه کسانی تا کنون هیچی پستی از شما را لایک نکرده اند و چه کسانی بیشترین لایک را برای شما استفاده کرده اند.

 

در نرم افزار اندروید Follower Analyzer Instagram میتوانید پست هایی که بیشترین لایک و کامنت را دریافت کرده اند را مشاهده کنید. همچنین میتوانید ببینید چه کسانی شما را تگ کرده اند. با استفاده از GPS میتوانید پست های افرادی که در اطراف شده هستند را ببینید. با این نرم افزار اندرویدی میتوانید چندین حساب اینستاگرام خود را مدیریت کنید و کسانی که شما را آنفالو و یا فالو میکنند را مشاهده کنید.

 

سایت آنالیز پیج اینستاگرام رایگان

سایت آنالیز پیج اینستاگرام رایگان امکان آنالیز پیج و بررسی کمپین نیز وجود دارد. همچنین می تونید از آنالیز و تحلیل پیج اینستاگرام تون خروجی pdf بگیرید. ابزارهای رایگان آنالیز پیشرفته پیج اینستاگرام · درصد فالوورهای واقعی و فیک · درصد کامنت ها و لایک های واقعی و فیک · جنسیت و علایق مخاطبین واقعی پیج · و بسیاری موارد دیگر مشخص میشود

– نرم افزار کاربردی برای پیگری تعداد فالوورها

– امکان مشاهده بازدید کنندگان از پروفایل

– امکان مشاهده دوست های مشترک با دیگران

– مشاهده کسانی که پست ها را لایک نمیکنند

– مشاهده پست ها با بیشترین کامنت و لایک

– استفاده از  GPS و مشاهده پست های افراد اطراف خود

– مدیریت چندین حساب اینستاگرام

 

سایت آنالیز اینستاگرام

با سایت آنالیز اینستاگرام شما می توانید گزارشی رایگان از محبوب ترین تصاویر، فیلترها، هشتگ ها و تمامی تعاملات دیگر خود با دنبال کنندگان را داشته باشید.

اگر شما حساب کاربری تجاری اینستاگرام خود را به راه انداخته اید، به تجزیه و تحلیل آماری رایگان از طریق برنامه اینستاگرام دسترسی خواهید داشت.

برنامه Instagram Insights، آمارهای پایه ای مربوط به بازاریابی اینستاگرامی شما و تلاش هایی که در این راستا صورت گرفته شده است را نمایش می دهد. این برنامه دنبال کنندگان شما و اینکه پست های برتر شما کدام هستند را مشخص می سازد.

این اطلاعات کمک شایانی به شما می کند تا بتوانید متون مناسبی را که با مخاطبین شما ارتباط بهتر و نزدیک تری برقرار می کند انتخاب نمایید. با حرکت به سمت پایین و با هدایت برنامه می توان تمامی این آمارها و تجزیه و تحلیل ها را مشاهده نمود.

 

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

تبلیغات در گوگل | تبلیغات کلیکی | طراحی سایت

تبلیغات در گوگل با کمترین قیمت, تبلیغات در صفحه اول گوگل یکی از بهترین روش های تبلیغات کلیکی و اینترنتی می باشد که بعد از طراحی سایت و سئو جهت افزایش فروش انتخاب می کنید
https://marketing98.com/adwords

پیوندها